Nedostupný server, chyba v protokolech, plný disk nebo přehřátý hardware dokáží způsobit mnoho nepříjemností. Díky monitoringu takovým problémům snadno předejdete.
Monitoring serveru 24/7/365
Pro naše hostingové služby využíváme robustní software Icinga, který vychází z ověřeného monitorovacího projektu Nagios. Veškerý monitoring probíhá nonstop za dohledu technické podpory a administrátorů.
Co vše běžně monitorujeme?
Systémové zdroje
Vytížení CPU, mezipaměti, počet spuštěných procesů nebo volné místo na disku
Poštovní protokoly
POP (stahování zpráv), SMTP (přenos zpráv), IMAP (vzdálený přístup ke schránce)
MySQL databáze
Počet připojení k MySQL databázím, jejich případné přetížení a zálohování MySQL databází
Dostupnost a ovládání
Monitoring pingu serverů a ovládacího panelu ISPmanageru pro správu linuxových serverů
Více možností notifikací
Icinga v určitém intervalu automaticky monitoruje nejrůznější oblasti a odesílá notifikace o neobvyklých změnách našim zákazníkům. V případě chyby se interval monitoringu zkrátí, aby bylo možné sledovat její vývoj. Na vyžádání můžeme zaslat také podrobnější report.
Zasílání notifikací o chybách lze zákazníkům nastavit prostřednictvím:
- SMS zpráv
- e-mailu
- aplikace typu Mattermost či Slack
Monitoring serveru pro nové i stávající zákazníky
Pokročilý monitoring serveru si můžete objednat k libovolnému server hostingu. Pokud již máte u nás službu zřízenou a rádi byste ji rozšířili o pokročilý monitoring, napište nám a my to co nejrychleji zařídíme.