Software, který vám ulehčí řízení projektů
Partnerský SW
V Easy Projectu řídíte projekty komplexně od úplného začátku až po finální reporting včetně rozšíření pro řízení zdrojů, financí a zákazníků. Nabízí i moduly usnadňující plánování typických projektů nebo těch, na kterých už jste jednou pracovali.
Klasické řízení projektů, řízení práce, agilní vývoj, sledování času, řízení portfolia, kontrola projektů a reportování
+ 35 projektových šablon
+ 12 uživatelských panelů
Cena pro 1 uživatele při roční platbě.
149 Kč/měsíc
Pokud se chcete o softwaru Easy Project dozvědět více nebo máte specifické požadavky, obraťte se na naše obchodní oddělení.
V Easy Projectu jednoduše rozplánujete úkoly a přidělíte je kolegům. Máte přehled o realizaci jednotlivých úkolů a výkonnost sledujete v Ganttově diagramu. S celkovým vyhodnocením vám pomůžou reportovací nástroje, které poskytují možnost v budoucnu odfiltrovat nedostatky z předchozích projektů a uchopit ty nové lépe.
Plánujte projekty centrálně a organizovaně. Nezáleží jen na tom, že máte o výkonu projektu přehled. Zajistěte si detailní zprávy o zdrojích, čase a rozpočtu.
Buďte aktivní, rychlí a adaptabilní. Vyhovět zákazníkovi není snadné a změny na poslední chvíli bývají nezbytné. Flexibilita Easy Projectu a praktikování vlastních modifikací agilních metodik umožňuje zasahovat do projektů a v jakékoli fázi věci měnit, abyste dosáhli toho nejlepšího výsledku.
Panel milníků vám připomene, čeho už tým v rámci projektu dosáhl. Díky průběžné kontrole a reportingu se vyhnete případným chybám, navíc máte neustálý přehled o nákladech i harmonogramu.
Už jste na tomto projektu jednou pracovali a víte, že to přijde znovu? Vytvořte si šablonu zahrnující úkoly, milníky, týmy i dokumenty. Šablonu můžete kdykoli doplnit nebo vylepšit. V Easy Projectu najdete i šablony, které vám pomohou se strukturou typických firemních procesů jako lidské zdroje nebo zákaznická podpora.
Easy Project umožňuje přizpůsobit osobní panely tak, aby vyhovovaly uživatelům v různých odděleních a na různých pozicích. Naleznete v něm i několik přednastavených osobních panelů pro typické firemní role.