Jednoduché řešení vašeho DMS
Partnerský SW
Využívá to nejlepší z velkých a rozsáhlých řešení, ale zachovává si jednoduchost a snadnou použitelnost. Díky SAFECUBE lze evidovat a schvalovat interní dokumenty, faktury nebo objednávky rychle a přehledně. Workflow nastavíte přímo v systému s ohledem na zvyklosti organizace a způsob práce s různými typy dokumentů.
Možnost založení rámcové nebo parciální smlouvy a jejích dodatků, na jejichž základě se vystavují objednávky a kontroluje se jejich plnění. Umožněno je zapisování faktur hlavičky, částky a účetních dat. Tvorba interních dokumentů zahrnujících postupy a předpisy. V nabídce je i obecný typ dokumentu, který obsahuje jen název a popis. Do oběhu lze poslat jakýkoli dokument.
Schvalování dokumentů může být prováděno sériově od jednoho uživatele k dalšímu nebo paralelně odeslat dokument všem uživatelům najednou. Při manuálním workflow nastavuje v procesu každý uživatel následujícího schvalovatele dle aktuální potřeby. K dispozici je i víceúrovňové workflow, v němž je schvalování rozděleno na úrovně. Pro každou je definována vlastní množina uživatelů.