Řešení pro efektivní servisní zásah u zákazníka
Partnerský SW
Produkt Smart servisní technik je řešení pro firmy, které zajišťují servis u zákazníků. Jedná se o mobilní informační systém servisního technika, který je instalován na jeho mobilním zařízení (Smartphone, Tablet, notebook, variantně PDA). Nově podpora práce z domova – tzv. HomeOffice.
Modularita, škálovatelnost řešení, možnost individuální customizace podle potřeb zákazníka, integrovatelnost s jinými firemními systémy, technologicky moderní a otevřená platforma MS-SQL Server, mobilní řešení.
Kontaktní informace, popis problému, možnost on-line příjmu zpráv od dispečera, sklad náhradních dílů, databáze znalostí, podklady pro vyúčtování ceny za servisní práce, tisk servisního protokolu, napojení na firemní informační systém, zjišťování informací o zboží v záruce, přístup do Helpdesk databáze a databáze znalostí.